FORMULARZ REKLAMACJI
Drewienko.pl Sp z o.o. (NIP 8133761854)
1. Dane klienta (wypełnia kupujący)
Imię Nazwisko/Firma __________________________Telefon____________________________________
Kod pocztowy________________________________ Miejscowosc_______________________________
Ulica_______________________________________Adres e-mail________________________________
2. Miejsce montażu / składowania towaru (wypełnia kupujący) _____________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
3. Przedmiot reklamacji (wypełnia kupujący) ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
4. Informacje o przedmiocie reklamacji (wypełnia kupujący) ______________________________________________________
Produkt____________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
Data zakupu________________________________________________________________________________________________
Data stwierdzenia wady_______________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
Numer dokumentu zakupu____________________________________________________________________________________
5. Opis wady / przyczyna reklamacji* (wypełnia kupujący) _______________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
5.1 Jakim impregnatem został zaimpregnowany blat_______________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
5.2 Czy wszystkie strony blatu zostały zaimpregnowane (górna-dół-boki – proszę dodać zdjęcie podglądowe)?__________________
__________________________________________________________________________________________________________
5.2 Czy montaż wykonany według zaleceń producenta (stosowane szczelinowe wsporniki kątowe mocujące - proszę dodać zdjęcie podglądowe___________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________
6. Załączniki (wypełnia kupujący)
Dowód zakupu z opakowania towaru_____________________________________________________________________________
Zdjęcie wadliwego towaru_____________________________________________________________________________________
Opis szczegółowy reklamacji Inne: _____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________
7. Żądania reklamującego (wypełnia kupujący)
Wymiana na nowy Zwrot zapłaconej ceny* _______________________________________________________________________
Obniżenie zapłaconej ceny** __________________________________________________________________________________
Ilość i wartość reklamowanego towaru Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) wybór żądania należy do reklamującego. *możliwe tylko gdy: - naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, - sprzedawca nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie, - wymiana lub naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności **gdy wada lub usterka danej części lub jej brak nie wpływa istotnie na całość użytkowa zakupionego produktu.
8. Ogólne warunki składania reklamacji przez Klienta
1. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona pocztą elektroniczną bądź tradycyjną . W przypadku Sklepu Internetowego odpowiednio na adres sklepu online. 2. W przypadku złożenia reklamacji w formie email, należy wysłać zeskanowany wypełniony poprawnie druk reklamacji (wraz z kopia dowodu zakupu) 3. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych w instrukcji użytkowania.
Data ____________________________Podpis ________________________